Jak si objednat kurz

Aktuality

Ostatní

Privátní klientská zóna

Privátní zóna pro naše firemní zákazníky

Nový kurz

Akademie elektronických transakcí

V návaznosti na pilotní projekt „Akademie elektronických transakcí“ registrační číslo CZ.1.07/3.2.11/03.0089 Vám nabízíme nový kombinovaný vzdělávací program.

Microsoft Office 2013 – rozdíly a nové funkce oproti 2007/2010

Kurz přizpůsobíme individuálním potřebám zákazníka - napište nám své požadavky
Více o kurzech na zakázku a individuálních konzultacích.
Mám zájem o kurz na zakázku
Informace o kurzu
Časový rozsah: 1 den (9:00 - 16:00)
Příručka: studijní materiály nejsou v ceně kurzu
Cíl kurzu: Kurz je určen pro uživatele produktů Microsoft Office 2007 nebo 2010, kteří chtějí začít rychle a efektivně využívat produkty nového Office 2013. Zaměřeno na Word, Excel, Outlook a PowerPoint. Nové prostředí Office a jeho ovládání. Snadná tvorba dokumentů ve firemním vizuálním stylu v aplikaci Word. Účinnější nástroje grafické prezentace a analýzy dat v aplikaci Excel. Rychlejší možnosti komunikace a plánování v aplikaci Outlook. Efektní prezentace s využitím multimédií a pokročilých animací.
Předpoklady: Microsoft Windows - základní ovládání PC, základní školení Microsoft Office 2007 nebo 2010
Osnova kurzu
  • Společné novinky Office 2013
    • Office 13 a Office 365 – rozdíly a využití
    • přehled produktů sady Office 2013
    • novinky uživatelského rozhraní a použití na Tablet PC
    • nastavení účtu v produktech Office a připojení služeb
    • Apps for Office a Office Store
    • nové možnosti tvorby dokumentů: on line šablony a nastavení přístupu k vlastním šablonám
    • zdokonalené možnosti sídlení a spolupráce v reálném čase: SharePoint a SkyDrive
  • Word
    • zdokonalený režim pro čtení s nástroji pro práci s obrázky a multimédii
    • snazší organizace a prohlížení hierarchicky uspořádaného dokumentu
    • názornější práce s motivy
    • vkládání online obrázků a videa
    • otevření a úprava PDF dokumentu
    • snazší umístění grafiky – vodítka zarovnání, rychlá nabídka pro nastavení pozice
    • přehlednější revize a možnost reakce na komentář
    • prezentace dokumentů online
  • Excel
    • nová koncepce okna dokumentu konzistentní s jinými aplikacemi
    • bleskové vyplňování dat bez analýzy dat pomocí vzorců
    • výpočetní i grafická analýza dat na dosah – tlačítko Quick Analysis a jeho použití
    • nové funkce pro inženýrské, statistické a další výpočty
    • automatické návrhy nejvhodnějších grafů a kontingenčních tabulek
    • okamžitý přístup k úpravám, bohatšímu formátování a nově i k filtraci grafů
    • více formátů importovaných dat
    • možnost nastavení relací mezi tabulkami
    • řada nových funkcí kontingenčních tabulek
    • funkce Power View pro tvorbu shrnutí sešitu (Office 2013 Professional Plus)
    • doplňky PowerPivot a Inquire (pouze informativně)
  • Outlook
    • změny v navigaci mezi složkami Outlook
    • integrace zobrazení jedné složky do jiné
    • přehlednější zobrazení, hledání, organizace a filtrace zpráv
    • snadný přístup k příkazům přímo v seznamu zpráv
    • využití podokna pro čtení pro odpovědi a předání dál
    • zjednodušený přístup k informacím o kontaktech
    • integrace informace o počasí do kalendáře
    • vestavěná podpora pro Exchange ActiveSync bez dalších doplňků
  • PowerPoint
    • nové formáty prezentací pro zobrazení 16:9
    • větší variabilita šablon a motivů
    • podpora více formátů zvuku a videa, vkládání online obrázků a videa
    • zdokonalené nástroje kreslení a lepší práce s barvami
    • vylepšené animace dráhy pohybu a nová funkce spuštění zvuku na pozadí
    • usnadnění online spolupráce na prezentacích, reakce na komentář
    • zdokonalené zobrazení pro přednášejícího, usnadňující prohlížení detailů, práci s poznámkami a přechod mezi snímky
    • promítání prezentace online pomocí Office Presentation Service nebo Lync
  • Další informace:
    • Office Web Apps – úprava dokumentů ve webovém prohlížeči
    • Office 365 a jeho využití

    Zpět na seznam


Naši partneři
E4Y

e-invent s.r.o.
Kontakt

Telefon: +420 270 001 114
Fax: +420 270 005 058
E-mail: skoleni@digiakademie.cz

Adresa

DIGI Akademie, s.r.o.
Vltavská 585/14
150 00 Praha 5