Časový rozsah: | 1 den (9:00 - 13:00) |
Příručka: | |
Předpoklady: | Alespoň minimální zkušenosti s aplikací Microsoft Teams. |
On-line kurz: |
Kurzu se zúčastníte prostřednictvím aplikace Microsoft Teams. Ke kurzu se připojíte přes desktopovou aplikaci Teams, pokud ji nemáte nainstalovanou, je možné se připojit přes web. Průběh kurzu: Kurzy se konají v malých skupinách, aby lektor i účastníci mohli aktivně komunikovat. Kurz je plnohodnotným ekvivalentem prezenčního kurzu. Výklad lektora a předvedení příkladů probíhá živě. Účastníci dostávají pravidelně prostor k samostatné práci na pracovních souborech. Své postupy následně konzultují s lektorem. V průběhu kurzu jsou zařazovány kratší přestávky na odpočinek. Polední přestávka je cca 45 minut. Účastníci on-line kurzů získávají pracovní sešity se zpracovanými příklady, příručku (pokud je součástí kurzu), certifikát o absolvování kurzu. |
Prezenční kurz: |
Kurz se koná v počítačové učebně DIGI Akademie na adrese Spálená 76/14, Praha 1 (v docházkové vzdálenosti od stanice metra Národní třída). Bližší informace jsou uvedeny v pozvánce, kterou obdržíte nejpozději 7 dní před zahájením kurzu. Průběh kurzu: Každý účastník kurzu má k dispozici počítač s potřebným softwarem a připojením na vysokorychlostní Internet. Všechna probíraná témata si účastníci zároveň procvičují na praktických příkladech. Spousty dalších praktických postupů jsou uvedeny v příručce (pokud je součástí kurzu). Na konci kurzu Vás požádáme o zpětnou vazbu prostřednictvím hodnotícího formuláře. Po absolvování kurzu obdržíte certifikát. Občerstvení: Před zahájením kurzu a během i během přestávek je k dispozici občerstvení (káva, čaj, sušenky, minerálky apod.). Polední přestávka je cca od 12 do 12:45 hodin. V nejbližším okolí DIGI Akademie je několik restaurací pro příjemný oběd, které rádi doporučíme. |
Máte otázky k organizaci školení? Kontaktujte nás.
Cílem kurzu je seznámit se základním komunikačním potenciálem, který nabízejí aplikace Microsoft Teams, Zoom, Webex a Lifesize. Předpokládá se, že uživatel primárně vystupuje v roli účastníka hovoru či schůzky.V kurzu se seznámíte s charekterem a možnostmi jednotlivých aplikací v oblasti komunikace a naučíte se prakticky využívat nástroje, které jsou účastníkům během hovoru či schůzek k dispozici. Seznámíte se s ovládání zvuku a videa, uspořádáte si prostředí podle svých požadavků, nasdílíte ostatním svoji plochu či jednotlivá okna aplikací včetně předání řízení. Budete také umět používat bílou tabuli a sdílet ji s jinými účastníky.Ačkoli je kurz zaměřen zejména na zvládnutí komunikace běžným účastníkem a nikoli organizátorem, budou střečně předvedeny i postupy při plánování schůzek a na obrazoce lektora uvidíte, jak se liší nástroje na straně organizátora /moderátora od nástrojů účastníka.Všechny aplikace budou předváděny na bezplatných verzích aplikací, pokud má účastník nainstalovánu aplikaci placenou, může se ovládání a možnosti jeho verze aplikace mírně lišit.
Vstřícná lektorka a srozumitelný výklad. (Kateřina Š., obchodní sektor) | 11.3.2019 | lektorka Judita Veselá |
Uvolněná atmosféra, lektorka vždy poctivě a přehledně shrnula probranou kapitolu. (Jana L., obchodní sektor) | 4.9.2017 | lektorka Helena Wieserová |
Ochotná lektorka s osobním přístupem. (Milan H., obchodní sektor) | 9.2.2017 | lektorka Judita Veselá |