Komunikační programy pro audio a video hovory

Otevřené kurzy

Termín kurzu Cena bez DPH
25.3.2022 09:00 - 13:00 1 500 Kč ON-LINE Přihlásit se

Kurz na zakázku

Přizpůsobíme Vám délku | program | termín | místo kurzu.
Nabídneme Vám výhodnou cenu skupinového kurzu.
Časový rozsah: 1 den (9:00 - 13:00)
Příručka:
Předpoklady: Alespoň minimální zkušenosti s aplikací Microsoft Teams.
On-line kurz: Kurzu se zúčastníte prostřednictvím aplikace Microsoft Teams. Ke kurzu se připojíte přes desktopovou aplikaci Teams, pokud ji nemáte nainstalovanou, je možné se připojit přes web.

Průběh kurzu:
Kurzy se konají v malých skupinách, aby lektor i účastníci mohli aktivně komunikovat. Kurz je plnohodnotným ekvivalentem prezenčního kurzu. Výklad lektora a předvedení příkladů probíhá živě. Účastníci dostávají pravidelně prostor k samostatné práci na pracovních souborech. Své postupy následně konzultují s lektorem.
V průběhu kurzu jsou zařazovány kratší přestávky na odpočinek. Polední přestávka je cca 45 minut. Účastníci on-line kurzů získávají pracovní sešity se zpracovanými příklady, příručku (pokud je součástí kurzu), certifikát o absolvování kurzu.
Prezenční kurz: Kurz se koná v počítačové učebně DIGI Akademie na adrese Spálená 76/14, Praha 1 (v docházkové vzdálenosti od stanice metra Národní třída).
Bližší informace jsou uvedeny v pozvánce, kterou obdržíte nejpozději 7 dní před zahájením kurzu.

Průběh kurzu:
Každý účastník kurzu má k dispozici počítač s potřebným softwarem a připojením na vysokorychlostní Internet.
Všechna probíraná témata si účastníci zároveň procvičují na praktických příkladech. Spousty dalších praktických postupů jsou uvedeny v příručce (pokud je součástí kurzu).
Na konci kurzu Vás požádáme o zpětnou vazbu prostřednictvím hodnotícího formuláře. Po absolvování kurzu obdržíte certifikát.

Občerstvení:
Před zahájením kurzu a během i během přestávek je k dispozici občerstvení (káva, čaj, sušenky, minerálky apod.).
Polední přestávka je cca od 12 do 12:45 hodin. V nejbližším okolí DIGI Akademie je několik restaurací pro příjemný oběd, které rádi doporučíme.

Máte otázky k organizaci školení? Kontaktujte nás.

Cílem kurzu je seznámit se základním komunikačním potenciálem, který nabízejí aplikace Microsoft Teams, Zoom, Webex a Lifesize. Předpokládá se, že uživatel primárně vystupuje v roli účastníka hovoru či schůzky.
V kurzu se seznámíte s charekterem a možnostmi jednotlivých aplikací v oblasti komunikace a naučíte se prakticky využívat nástroje, které jsou účastníkům během hovoru či schůzek k dispozici. Seznámíte se s ovládání zvuku a videa, uspořádáte si prostředí podle svých požadavků, nasdílíte ostatním svoji plochu či jednotlivá okna aplikací včetně předání řízení. Budete také umět používat bílou tabuli a sdílet ji s jinými účastníky.
Ačkoli je kurz zaměřen zejména na zvládnutí komunikace běžným účastníkem a nikoli organizátorem, budou střečně předvedeny i postupy při plánování schůzek a na obrazoce lektora uvidíte, jak se liší nástroje na straně organizátora /moderátora od nástrojů účastníka.
Všechny aplikace budou předváděny na bezplatných verzích aplikací, pokud má účastník nainstalovánu aplikaci placenou, může se ovládání a možnosti jeho verze aplikace mírně lišit.

  • Úvod do aplikací pro komunikaci
    • seznámení s možnostmi komunikace (chat, okamžité a plánované schůzky)
    • desktopová vs webová aplikace
    • placené a bezplatné verze aplikací
  • Komunikace v praxi (postupně pro Microsoft Teams, Zoom, Webex a Lifesize)
    • svolání okamžité schůzky / plánování schůzek v určeném čase
    • způsoby přípojení účastníků schůzky
    • základní přehled ovládání aplikace
    • role účastníků schůzky a jejich vliv na ovládání aplikace
    • použití a kontrola videa a zvuku
    • nastavení virtuálního pozadí, filtrl apod.
    • seznam účastníků a jeho použití organizátorem / účastníkem
    • komunikace pomocí ikon
    • chat schůzky a jeho možnosti
    • sdílení poznámek ze schůzky
    • sdílení plochy, oken aplikací, souborů atd.
    • použití kreslících pomůcek a sdílení tabule
    • předání řízení schůzky účastníkovi a zpět
    • rozdělení účastníků do místností
    • nahrávání hovorů
  • Nastanení některých obecných možností aplikací
    • nastavení výchozího zobrazení
    • výchozí nastavení zvuku a videa
Srozumitelný přednes lektorky. (Jana Č., obchodní sektor) 8.3.2018 lektorka Judita Veselá
Srozumitelný výklad, ochota zodpovědět dotazy. (Renata Z., obchodní sektor) 18.10.2017 lektorka Helena Wieserová
Oceňuji vstřícnost lektorky, mnoho nových informací, možnost praktického zapojení účastníků. (Martin S., obchodní sektor) 5.3.2017 lektorka Helena Wieserová

Zpět na seznam