Časový rozsah: | 1 den (9:00 - 14:30) |
Příručka: | studijní materiály nejsou v ceně kurzu |
Předpoklady: | Znalosti na úrovni kurzu Microsoft Outlook – poštovní služby. |
On-line kurz: |
Kurzu se zúčastníte prostřednictvím aplikace Microsoft Teams. Ke kurzu se připojíte přes desktopovou aplikaci Teams, pokud ji nemáte nainstalovanou, je možné se připojit přes web. Průběh kurzu: Kurzy se konají v malých skupinách, aby lektor i účastníci mohli aktivně komunikovat. Kurz je plnohodnotným ekvivalentem prezenčního kurzu. Výklad lektora a předvedení příkladů probíhá živě. Účastníci dostávají pravidelně prostor k samostatné práci na pracovních souborech. Své postupy následně konzultují s lektorem. V průběhu kurzu jsou zařazovány kratší přestávky na odpočinek. Polední přestávka je cca 45 minut. Účastníci on-line kurzů získávají pracovní sešity se zpracovanými příklady, příručku (pokud je součástí kurzu), certifikát o absolvování kurzu. |
Prezenční kurz: |
Kurz se koná v počítačové učebně DIGI Akademie na adrese Spálená 76/14, Praha 1 (v docházkové vzdálenosti od stanice metra Národní třída). Bližší informace jsou uvedeny v pozvánce, kterou obdržíte nejpozději 7 dní před zahájením kurzu. Průběh kurzu: Každý účastník kurzu má k dispozici počítač s potřebným softwarem a připojením na vysokorychlostní Internet. Všechna probíraná témata si účastníci zároveň procvičují na praktických příkladech. Spousty dalších praktických postupů jsou uvedeny v příručce (pokud je součástí kurzu). Na konci kurzu Vás požádáme o zpětnou vazbu prostřednictvím hodnotícího formuláře. Po absolvování kurzu obdržíte certifikát. Občerstvení: Před zahájením kurzu a během i během přestávek je k dispozici občerstvení (káva, čaj, sušenky, minerálky apod.). Polední přestávka je cca od 12 do 12:45 hodin. V nejbližším okolí DIGI Akademie je několik restaurací pro příjemný oběd, které rádi doporučíme. |
Máte otázky k organizaci školení? Kontaktujte nás.
Dokonalé zvládnutí aplikace Outlook je důležitým předpokladem vyšší efektivity práce, protože prakticky na každé pracovní pozici stráví uživatelé i hodiny času denně vyřizováním elektronické korespondence a plánováním osobního času, v případě manažerů pak i plánováním času členů pracovního týmu. Pro urychlení těchto činností nestačí jen umět odesílat zprávy či na ně odpovídat. Pro účinný management zpráv si osvojíte funkce pro urychlení opakujících se činností, jako jsou například Rychlé kroky, které umožňují jediným klinutím například odeslat zprávu nadřízenému. Budete také umět nastavit sledování zprávy, pozdržet její odeslání, nebo ji ve výjimečném případě dokonce odvolat. Hodně času zabírá uživatelům ruční organizace zpráv. V tomto směru se v kurzu naučíte, jak přijaté či odesílané zprávy organizovat automaticky na základě určitých pravidel, a to i v případě nastavení stavu „mimo kancelář“. Ukážete si, jak urychlit vyhledávání využitím pokročilých kritérií a jak využít Složky výsledků hledání, pokud opakovaně vyhledáváte například zprávy nad určitou velikost. Outlook využijete výhodně i při organizaci svého času. Do kalendáře aplikace Outlook si můžete zadávat nejen jednorázové či opakované události, ale i svátky nebo dovolené. Pokud organizujete různé pracovní schůzky, můžete je snadno naplánovat tak, abyste měli jistotu, že pozvaní účastníci mají v čase schůzky ve svých kalendářích volno. Rozeslání pozvánek i potvrzení nebo odmítnutí účasti probíhají pouze pomocí zpráv. Jako organizátor ve svém kalendáři snadno zjistíte, jaký je stav účasti. U všech položek kalendáře lze nastavit upozornění, takže už nikdy nic nezmeškáte. Úkoly, které nemusejí být realizovány v konkrétním čase, si zadáte jako úkoly, které budete moci případně předat dalším osobám. Ve svém seznamu úkolů snadno zkontrolujete stav jejich plnění, a to bez nutnosti jakékoli přímé komunikace s příjemcem úkolu. Dozvíte se i další zajímavé informace, například jak si z poznámky vytvořit „barevný lepicí papírek“ na ploše obrazovky, jak si lépe vizualizovat položky některých složek nebo jak určitou složku sdílet s ostatními uživateli tak, aby k ní obdrželi odpovídající práva.
Výborná a ochotná paní lektorka, zajímavý a věcný obsah kurzu. (Blanka Č., veřejná správa) | 10.4.2019 | lektorka Judita Veselá |
Lehce pochopitelný výklad lektorky. (Daniel H., veřejná správa) | 10.11.2018 | lektorka Helena Wieserová |