Microsoft Word – pro pokročilé - intenzivní

Otevřené kurzy

Začátek kurzu Délka kurzu Cena bez DPH
9.3.2020 1 den (9:00 - 16:00) 1 900 Kč Přihlásit se
21.5.2020 1 den (9:00 - 16:00) 1 900 Kč Přihlásit se

Kurz na zakázku

Přizpůsobíme Vám délku | program | termín | místo kurzu.
Nabídneme Vám výhodnou cenu skupinového kurzu.
Časový rozsah: 1 den (9:00 - 16:00)
Příručka: studijní materiály jsou v ceně kurzu
Předpoklady: Znalosti na úrovni kurzu Microsoft Word – pro středně pokročilé.
Kurz se koná: V počítačové učebně DIGI Akademie na adrese Spálená 76/14, Praha 1 (v docházkové vzdálenosti od stanice metra Národní třída).
Bližší informace jsou uvedeny v pozvánce, kterou obdržíte nejpozději 7 dní před zahájením kurzu.
Průběh kurzu: Každý účastník kurzu má k dispozici počítač s potřebným softwarem a připojením na vysokorychlostní Internet.
Všechna probíraná témata si účastníci zároveň procvičují na praktických příkladech. Spousty dalších praktických postupů jsou uvedeny v tištěné příručce, která je zahrnuta v ceně kurzu.
Na konci kurzu Vás požádáme o zpětnou vazbu prostřednictvím hodnotícího formuláře. Po absolvování kurzu obdržíte certifikát.
Občerstvení: Před zahájením kurzu a během i během přestávek je k dispozici občerstvení (káva, čaj, sušenky, minerálky apod.).
Polední přestávka je cca od 12 do 12:45 hodin. V nejbližším okolí DIGI Akademie je několik restaurací pro příjemný oběd, které rádi doporučíme.

Máte otázky k organizaci školení? Kontaktujte nás.

Intenzivní forma kurzu Microsoft Word – pro pokročilé je určena uživatelům, kteří mají v práci s programem dostatečné zkušenosti a chtějí si své znalosti rozšířit o pokročilé funkce.
Potřebujete-li organizovat kapitoly rozsáhlého dokumentu, můžete využít grafické značky u stylů nadpisů, podokno Navigace, nebo zobrazení Osnova, které poskytuje funkce pro komfortní restrukturalizaci dokumentu. U značně rozsáhlého dokumentu jsou k dispozici i nástroje pro jeho rozdělení na vnořené dokumenty, což může mít zásadní vliv na rychlost práce. Zejména odborné publikace pak bývá nutné doplnit nejen obsahem, ale i poznámkami pod čarou nebo vysvětlivkami.
Práce s textem uspořádaným do paralelních sloupců je nepřehledná, proto se naučíte převádět text na tabulku, kterou můžete lépe strukturovat a formátovat. Data v tabulkách snadno seřadíte, doplníte vzorci pro výpočty souhrnů nebo znázorníte pomocí grafu. Tabulku lze převést i zpět na text.
Texty doplněné vhodnou grafikou jsou podstatně přehlednější. Naučíte se vkládat a formátovat vlastní obrazce, ikony a 3D modely a sestavovat z nich kresby, k ztvárnění pracovního postupu, hierarchického uspořádání pozic či jiného diagramu použijete obrázky SmartArt.
Šablony s pravidelnou strukturou zrealizujete nejlépe pomocí formulářů, které obsahují jednak pevné texty, jednak sadu ovládacích prvků, do nichž se vyplňují proměnná data. Při práci v týmu využijete funkci sledování změn, umožňující zanášet do textu viditelné změny, které na závěr přijmete nebo odmítnete a vytvoříte tak finální verzi dokumentu. Dokumenty je možno i zamykat. Tím docílíte například toho, že lze ve formuláři vyplňovat jen ovládací prvky, nebo že není možné bez zadání hesla vypnout sledování změn.

  • Organizace rozsáhlých dokumentů
    • aktivní použití grafických značek nadpisů
    • podokno Navigace a nadpisy
    • zobrazení Osnova a jeho použití
  • Poznámky pod čarou a vysvětlivky
    • vkládání a úprava poznámek pod čarou a vysvětlivek
    • procházení poznámek pod čarou a vysvětlivek
    • konverze poznámek pod čarou a vysvětlivek
  • Pokročilé funkce tabulek a tvorba grafů
    • převedení textu na tabulku a tabulky na text
    • řazení a vzorce v tabulkách
    • vložení, úprava a formátování grafu
  • Pokročilá práce s grafikou
    • vkládání, úprava a formátování obrazců, ikon a 3D modelů
    • pokročilé techniky pro práci s grafickými objekty
    • využití obrázků SmartArt k tvorbě diagramů
    • nastavení pozice grafických objektů a zalamování textu
  • Tvorba formulářů
    • typy ovládacích prvků obsahu
    • vkládádní a úprava ovládacích prvků
    • vyplnění formuláře
  • Spolupráce
    • vkládání a úprava komentářů
    • nastavení sledování změn v dokumentu
    • provedení revize dokumentu
  • Zabezpečení dokumentu
    • zašifrování dokumentu pomocí hesla
    • omezení formátování dokumentu
    • omezení úprav dokumentu
Kurzu se do dnešního dne zúčastnilo 134 absolventů.
Kurz jedničkou ohodnotilo 98% absolventů
Srozumitelnost probírané látky a přístup paní lektorky, velmi pozitivně hodnotím i pravidelné pauzy. (Jiřina Š., bankovní sektor) 25.9.2018 lektorka Judita Veselá
Vysoká úroven znalostí lektorky, orientovala se v probírané látce naprosto bravůrně. (Aneta O., veřejná správa) 26.2.2018 lektorka Judita Veselá

Zpět na seznam