Microsoft Word – pro pokročilé

Přizpůsobíme Vám délku | program | termín | místo kurzu.
Nabídneme Vám výhodnou cenu skupinového kurzu.
Časový rozsah: 2 dny (9:00 - 14:30)
Příručka: studijní materiály jsou v ceně kurzu
Předpoklady: Znalosti na úrovni kurzu Microsoft Word – pro středně pokročilé.
On-line kurz: Kurzu se zúčastníte prostřednictvím aplikace Microsoft Teams. Ke kurzu se připojíte přes desktopovou aplikaci Teams, pokud ji nemáte nainstalovanou, je možné se připojit přes web.

Průběh kurzu:
Kurzy se konají v malých skupinách, aby lektor i účastníci mohli aktivně komunikovat. Kurz je plnohodnotným ekvivalentem prezenčního kurzu. Výklad lektora a předvedení příkladů probíhá živě. Účastníci dostávají pravidelně prostor k samostatné práci na pracovních souborech. Své postupy následně konzultují s lektorem.
V průběhu kurzu jsou zařazovány kratší přestávky na odpočinek. Polední přestávka je cca 45 minut. Účastníci on-line kurzů získávají pracovní sešity se zpracovanými příklady, příručku (pokud je součástí kurzu), certifikát o absolvování kurzu.
Prezenční kurz: Kurz se koná v počítačové učebně DIGI Akademie na adrese Spálená 76/14, Praha 1 (v docházkové vzdálenosti od stanice metra Národní třída).
Bližší informace jsou uvedeny v pozvánce, kterou obdržíte nejpozději 7 dní před zahájením kurzu.

Průběh kurzu:
Každý účastník kurzu má k dispozici počítač s potřebným softwarem a připojením na vysokorychlostní Internet.
Všechna probíraná témata si účastníci zároveň procvičují na praktických příkladech. Spousty dalších praktických postupů jsou uvedeny v příručce (pokud je součástí kurzu).
Na konci kurzu Vás požádáme o zpětnou vazbu prostřednictvím hodnotícího formuláře. Po absolvování kurzu obdržíte certifikát.

Občerstvení:
Před zahájením kurzu a během i během přestávek je k dispozici občerstvení (káva, čaj, sušenky, minerálky apod.).
Polední přestávka je cca od 12 do 12:45 hodin. V nejbližším okolí DIGI Akademie je několik restaurací pro příjemný oběd, které rádi doporučíme.

Máte otázky k organizaci školení? Kontaktujte nás.

Kurz je určen pro uživatele aplikace Word, kteří zpracovávají rozsáhlejší, strukturálně složité dokumenty nebo odborné publikace.
Potřebujete-li organizovat kapitoly rozsáhlého dokumentu, můžete využít grafické značky u stylů nadpisů, podokno Navigace, nebo zobrazení Osnova, které poskytuje funkce pro komfortní restrukturalizaci dokumentu. U značně rozsáhlého dokumentu jsou k dispozici i nástroje pro jeho rozdělení na vnořené dokumenty, což může mít zásadní vliv na rychlost práce. Zejména odborné publikace pak bývá nutné doplnit nejen obsahem, ale i rejstříkem, poznámkami pod čarou, vysvětlivkami, bibliografií či seznamem citací.
Práce s textem uspořádaným do paralelních sloupců je nepřehledná, proto se naučíte převádět text na tabulku, kterou můžete lépe strukturovat a formátovat. Data v tabulkách snadno seřadíte, doplníte vzorci pro výpočty souhrnů nebo znázorníte pomocí grafu. Tabulku lze převést i zpět na text.
Texty doplněné vhodnou grafikou jsou podstatně přehlednější. Naučíte se vkládat a formátovat vlastní obrazce, ikony a 3D modely a sestavovat z nich kresby, k ztvárnění pracovního postupu, hierarchického uspořádání pozic či jiného diagramu použijete obrázky SmartArt. V technickém nebo ekonomickém oboru se může hodit i znalost editoru rovnic. Tabulky, rovnice a obrázky můžete doplnit číslovanými titulky a na konec publikace vložit jejich seznam s odkazy na stránky.
Šablony s pravidelnou strukturou zrealizujete nejlépe pomocí formulářů, které obsahují jednak pevné texty, jednak sadu ovládacích prvků, do nichž se vyplňují proměnná data. Při práci v týmu využijete funkci sledování změn, umožňující zanášet do textu viditelné změny, které na závěr přijmete nebo odmítnete a vytvoříte tak finální verzi dokumentu. Dokumenty je možno i zamykat. Tím docílíte například toho, že lze ve formuláři vyplňovat jen ovládací prvky, nebo že není možné bez zadání hesla vypnout sledování změn.

  • Organizace rozsáhlých dokumentů
    • použití grafických značek nadpisů a podokna Navigace
    • zobrazení Osnova a její použití
    • hlavní dokument a vnořené dokumenty
  • Komponenty rozsáhlých a odborných publikací
    • vkládání křížových odkazů
    • tvorba rejstříku
    • citace a bibliografie
    • poznámky pod čarou a vysvětlivky
  • Pokročilé funkce tabulek a tvorba grafů
    • převedení textu na tabulku a tabulky na text
    • řazení a vzorce v tabulkách
    • vložení, úprava a formátování grafu
  • Pokročilá práce s grafikou
    • vkládání, úprava a formátování obrazců, ikon a 3D modelů
    • pokročilé techniky pro práci s grafickými objekty
    • použití obrázků SmartArt k tvorbě diagramů
    • editor rovnic
    • vkládání titulků a tvorba seznamu obrázků
  • Tvorba formulářů
    • typy ovládacích prvků obsahu
    • vkládání a úprava ovládacích prvků
    • vyplnění formuláře
  • Spolupráce
    • vkládání a úprava komentářů
    • nastavení sledování změn v dokumentu
    • provedení revize dokumentu
  • Zabezpečení dokumentu
    • zašifrování dokumentu pomocí hesla
    • omezení formátování dokumentu
    • omezení úprav dokumentu
    • vložení digitálního nadpisu
Kurzu se do dnešního dne zúčastnilo 325 absolventů.
Kurz jedničkou ohodnotilo 99% absolventů
Vstřícný a příjemný výklad lektora. (Radka P., veřejná správa) 13.9.2018 lektor Jiří Hampl
Výborná paní lektorka. (Lenka S., veřejná správa) 20.3.2018 lektorka Judita Veselá

Zpět na seznam