Časový rozsah: | 2 dny (9:00 - 14:30) |
Příručka: | studijní materiály jsou v ceně kurzu |
Předpoklady: | Základní znalost práce na počítači v prostředí Microsoft Windows. |
On-line kurz: |
Kurzu se zúčastníte prostřednictvím aplikace Microsoft Teams. Ke kurzu se připojíte přes desktopovou aplikaci Teams, pokud ji nemáte nainstalovanou, je možné se připojit přes web. Průběh kurzu: Kurzy se konají v malých skupinách, aby lektor i účastníci mohli aktivně komunikovat. Kurz je plnohodnotným ekvivalentem prezenčního kurzu. Výklad lektora a předvedení příkladů probíhá živě. Účastníci dostávají pravidelně prostor k samostatné práci na pracovních souborech. Své postupy následně konzultují s lektorem. V průběhu kurzu jsou zařazovány kratší přestávky na odpočinek. Polední přestávka je cca 45 minut. Účastníci on-line kurzů získávají pracovní sešity se zpracovanými příklady, příručku (pokud je součástí kurzu), certifikát o absolvování kurzu. |
Prezenční kurz: |
Kurz se koná v počítačové učebně DIGI Akademie na adrese Spálená 76/14, Praha 1 (v docházkové vzdálenosti od stanice metra Národní třída). Bližší informace jsou uvedeny v pozvánce, kterou obdržíte nejpozději 7 dní před zahájením kurzu. Průběh kurzu: Každý účastník kurzu má k dispozici počítač s potřebným softwarem a připojením na vysokorychlostní Internet. Všechna probíraná témata si účastníci zároveň procvičují na praktických příkladech. Spousty dalších praktických postupů jsou uvedeny v příručce (pokud je součástí kurzu). Na konci kurzu Vás požádáme o zpětnou vazbu prostřednictvím hodnotícího formuláře. Po absolvování kurzu obdržíte certifikát. Občerstvení: Před zahájením kurzu a během i během přestávek je k dispozici občerstvení (káva, čaj, sušenky, minerálky apod.). Polední přestávka je cca od 12 do 12:45 hodin. V nejbližším okolí DIGI Akademie je několik restaurací pro příjemný oběd, které rádi doporučíme. |
Máte otázky k organizaci školení? Kontaktujte nás.
Nejprve se podrobně seznámíte s prostředím programu a upravíte si ho pro přehlednou a pohodlnou práci. Naučíte se pracovat s nově pojatou nápovědou, která nabízí na základě jednoduché formulace problému řadu odkazů, včetně webu či přímého přístupu do dialogových oken. Poté se zaměříte na rychlé zvládnutí práce s dokumenty, zejména s využitím klávesových zkratek. Naučíte se vytvářet texty dokumentů s využitím různých speciálních znaků, nutných z hlediska respektování základních typografických pravidel. Zvláštní pozornost bude věnována korespondenci. V textech budete umět provádět různé úpravy, jako jsou přesuny textů, získávání textu kopírováním z jiných dokumentů nebo vyhledávání určitého textu a jeho náhrada jiným textem. Dále se budete věnovat formátování písma a odstavců, aby byl dokument nejen obsahově správný, ale také atraktivní a přehledný. K formátování delších dokumentů výhodně využijete vestavěné styly. Pro respektování firemního vizuálního stylu můžete aplikovat vhodný motiv, který určuje barevnost a písmo dokumentu. Lepšího pochopení sdělovaného textu dosáhnete zejména vložením správně strukturovaných tabulek či vhodných obrázků. Budete umět zkontrolovat pravopis dokumentu, vložit do něj záhlaví a zápatí včetně číslování stránek a nastavit ho pro tisk. Na závěr k dopisu vytisknete obálku nebo štítek s adresou. A pokud upřednostňujete komunikaci mailem, pak téměř vše, co se naučíte, budete moci využívat i při tvorbě a formátování e-mailů v aplikaci Outlook.
Vstřícný a příjemný výklad lektora. (Radka P., veřejná správa) | 13.9.2018 | lektor Jiří Hampl |
Výborná paní lektorka. (Lenka S., veřejná správa) | 20.3.2018 | lektorka Judita Veselá |