Časový rozsah: | 2 dny (9:00 - 14:30) |
Příručka: | studijní materiály jsou v ceně kurzu |
Předpoklady: | Znalost práce na úrovni kurzu Microsoft Word – základní. |
On-line kurz: |
Kurzu se zúčastníte prostřednictvím aplikace Microsoft Teams. Ke kurzu se připojíte přes desktopovou aplikaci Teams, pokud ji nemáte nainstalovanou, je možné se připojit přes web. Průběh kurzu: Kurzy se konají v malých skupinách, aby lektor i účastníci mohli aktivně komunikovat. Kurz je plnohodnotným ekvivalentem prezenčního kurzu. Výklad lektora a předvedení příkladů probíhá živě. Účastníci dostávají pravidelně prostor k samostatné práci na pracovních souborech. Své postupy následně konzultují s lektorem. V průběhu kurzu jsou zařazovány kratší přestávky na odpočinek. Polední přestávka je cca 45 minut. Účastníci on-line kurzů získávají pracovní sešity se zpracovanými příklady, příručku (pokud je součástí kurzu), certifikát o absolvování kurzu. |
Prezenční kurz: |
Kurz se koná v počítačové učebně DIGI Akademie na adrese Spálená 76/14, Praha 1 (v docházkové vzdálenosti od stanice metra Národní třída). Bližší informace jsou uvedeny v pozvánce, kterou obdržíte nejpozději 7 dní před zahájením kurzu. Průběh kurzu: Každý účastník kurzu má k dispozici počítač s potřebným softwarem a připojením na vysokorychlostní Internet. Všechna probíraná témata si účastníci zároveň procvičují na praktických příkladech. Spousty dalších praktických postupů jsou uvedeny v příručce (pokud je součástí kurzu). Na konci kurzu Vás požádáme o zpětnou vazbu prostřednictvím hodnotícího formuláře. Po absolvování kurzu obdržíte certifikát. Občerstvení: Před zahájením kurzu a během i během přestávek je k dispozici občerstvení (káva, čaj, sušenky, minerálky apod.). Polední přestávka je cca od 12 do 12:45 hodin. V nejbližším okolí DIGI Akademie je několik restaurací pro příjemný oběd, které rádi doporučíme. |
Máte otázky k organizaci školení? Kontaktujte nás.
Nejprve se podrobně seznámíte s různými nástroji pro tvorbu a kontrolu dokumentu. Nastavíte vlastnosti dokumentu, jako například název a autor, a podíváte se, jak je prakticky v dokumentu použít. Pro rychlé vkládání opakujících se částí dokumentů, jako jsou podpisy nebo určité odstavce smluv, využijete stavební bloky. Plně pod kontrolou budete mít automatické opravy, které si doplníte o vlastní. Také se naučíte plně využívat automatické formátování, které se hodí zejména v případě, že na podrobné formátování není čas. Nejdůležitější pro správné a rychlé formátování dokumentu jsou styly, které jste se naučili používat v základním kurzu. Nyní si budete umět styly přizpůsobovat, vytvářet vlastní a plně využívat jejich potenciál třeba k výběru shodně formátovaného textu, bleskové změně vzhledu nadpisů nebo k tvorbě obsahu. Vytváříte-li podobné dokumenty tak, že starý dokument uložíte pod novým jménem, budete nyní moci postupovat profesionálněji – vytvoříte si vlastní šablony obsahující vhodné styly, stavební bloky a další součásti usnadňující práci s dokumentem. Do různých částí dokumentu budete umět vkládat různá záhlaví a zápatí. K tomu využijete oddíly, do kterých lze dokument rozdělit. Pomocí oddílů také dokážete zformátovat text do sloupců nebo třeba vytisknout stránku s mapou na šířku. Na závěr si vyzkoušíte práci s hromadnou korespondencí, která umožňuje rozeslat například shodnou nabídku nebo vánoční přání více adresátům. Vzhledem k tomu, že v tištěné formě se dokumenty rozesílají čím dál řidčeji, budete moci tuto funkci využít k hromadnému rozeslání dokumentu mailem.
Poskytnutí odpovědí na problémy, se kterými jsem na školení přišla. (Renata P., veřejná správa) | 17.5.2018 | lektorka Judita Veselá |
Profesionalita a interakce lektora. (Roman B., veřejná správa) | 23.4.2017 | lektor Jakub Filip |