Časový rozsah: | 2 dny (9:00 - 14:30) |
Příručka: | studijní materiály jsou v ceně kurzu |
Předpoklady: | Znalosti na úrovni kurzu Microsoft Word – pro středně pokročilé. |
On-line kurz: |
Kurzu se zúčastníte prostřednictvím aplikace Microsoft Teams. Ke kurzu se připojíte přes desktopovou aplikaci Teams, pokud ji nemáte nainstalovanou, je možné se připojit přes web. Průběh kurzu: Kurzy se konají v malých skupinách, aby lektor i účastníci mohli aktivně komunikovat. Kurz je plnohodnotným ekvivalentem prezenčního kurzu. Výklad lektora a předvedení příkladů probíhá živě. Účastníci dostávají pravidelně prostor k samostatné práci na pracovních souborech. Své postupy následně konzultují s lektorem. V průběhu kurzu jsou zařazovány kratší přestávky na odpočinek. Polední přestávka je cca 45 minut. Účastníci on-line kurzů získávají pracovní sešity se zpracovanými příklady, příručku (pokud je součástí kurzu), certifikát o absolvování kurzu. |
Prezenční kurz: |
Kurz se koná v počítačové učebně DIGI Akademie na adrese Spálená 76/14, Praha 1 (v docházkové vzdálenosti od stanice metra Národní třída). Bližší informace jsou uvedeny v pozvánce, kterou obdržíte nejpozději 7 dní před zahájením kurzu. Průběh kurzu: Každý účastník kurzu má k dispozici počítač s potřebným softwarem a připojením na vysokorychlostní Internet. Všechna probíraná témata si účastníci zároveň procvičují na praktických příkladech. Spousty dalších praktických postupů jsou uvedeny v příručce (pokud je součástí kurzu). Na konci kurzu Vás požádáme o zpětnou vazbu prostřednictvím hodnotícího formuláře. Po absolvování kurzu obdržíte certifikát. Občerstvení: Před zahájením kurzu a během i během přestávek je k dispozici občerstvení (káva, čaj, sušenky, minerálky apod.). Polední přestávka je cca od 12 do 12:45 hodin. V nejbližším okolí DIGI Akademie je několik restaurací pro příjemný oběd, které rádi doporučíme. |
Máte otázky k organizaci školení? Kontaktujte nás.
Kurz je určen pro uživatele aplikace Word, kteří zpracovávají rozsáhlejší, strukturálně složité dokumenty nebo odborné publikace. Potřebujete-li organizovat kapitoly rozsáhlého dokumentu, můžete využít grafické značky u stylů nadpisů, podokno Navigace, nebo zobrazení Osnova, které poskytuje funkce pro komfortní restrukturalizaci dokumentu. U značně rozsáhlého dokumentu jsou k dispozici i nástroje pro jeho rozdělení na vnořené dokumenty, což může mít zásadní vliv na rychlost práce. Zejména odborné publikace pak bývá nutné doplnit nejen obsahem, ale i rejstříkem, poznámkami pod čarou, vysvětlivkami, bibliografií či seznamem citací. Práce s textem uspořádaným do paralelních sloupců je nepřehledná, proto se naučíte převádět text na tabulku, kterou můžete lépe strukturovat a formátovat. Data v tabulkách snadno seřadíte, doplníte vzorci pro výpočty souhrnů nebo znázorníte pomocí grafu. Tabulku lze převést i zpět na text. Texty doplněné vhodnou grafikou jsou podstatně přehlednější. Naučíte se vkládat a formátovat vlastní obrazce, ikony a 3D modely a sestavovat z nich kresby, k ztvárnění pracovního postupu, hierarchického uspořádání pozic či jiného diagramu použijete obrázky SmartArt. V technickém nebo ekonomickém oboru se může hodit i znalost editoru rovnic. Tabulky, rovnice a obrázky můžete doplnit číslovanými titulky a na konec publikace vložit jejich seznam s odkazy na stránky. Šablony s pravidelnou strukturou zrealizujete nejlépe pomocí formulářů, které obsahují jednak pevné texty, jednak sadu ovládacích prvků, do nichž se vyplňují proměnná data. Při práci v týmu využijete funkci sledování změn, umožňující zanášet do textu viditelné změny, které na závěr přijmete nebo odmítnete a vytvoříte tak finální verzi dokumentu. Dokumenty je možno i zamykat. Tím docílíte například toho, že lze ve formuláři vyplňovat jen ovládací prvky, nebo že není možné bez zadání hesla vypnout sledování změn.
Momentálně nejsou žádné reference.