Časový rozsah: | 1 den (9:00 - 16:00) |
Příručka: | studijní materiály jsou v ceně kurzu |
Předpoklady: | Znalosti na úrovni kurzu Microsoft Excel - pro středně pokročilé |
On-line kurz: |
Kurzu se zúčastníte prostřednictvím aplikace Microsoft Teams. Ke kurzu se připojíte přes desktopovou aplikaci Teams, pokud ji nemáte nainstalovanou, je možné se připojit přes web. Průběh kurzu: Kurzy se konají v malých skupinách, aby lektor i účastníci mohli aktivně komunikovat. Kurz je plnohodnotným ekvivalentem prezenčního kurzu. Výklad lektora a předvedení příkladů probíhá živě. Účastníci dostávají pravidelně prostor k samostatné práci na pracovních souborech. Své postupy následně konzultují s lektorem. V průběhu kurzu jsou zařazovány kratší přestávky na odpočinek. Polední přestávka je cca 45 minut. Účastníci on-line kurzů získávají pracovní sešity se zpracovanými příklady, příručku (pokud je součástí kurzu), certifikát o absolvování kurzu. |
Prezenční kurz: |
Kurz se koná v počítačové učebně DIGI Akademie na adrese Spálená 76/14, Praha 1 (v docházkové vzdálenosti od stanice metra Národní třída). Bližší informace jsou uvedeny v pozvánce, kterou obdržíte nejpozději 7 dní před zahájením kurzu. Průběh kurzu: Každý účastník kurzu má k dispozici počítač s potřebným softwarem a připojením na vysokorychlostní Internet. Všechna probíraná témata si účastníci zároveň procvičují na praktických příkladech. Spousty dalších praktických postupů jsou uvedeny v příručce (pokud je součástí kurzu). Na konci kurzu Vás požádáme o zpětnou vazbu prostřednictvím hodnotícího formuláře. Po absolvování kurzu obdržíte certifikát. Občerstvení: Před zahájením kurzu a během i během přestávek je k dispozici občerstvení (káva, čaj, sušenky, minerálky apod.). Polední přestávka je cca od 12 do 12:45 hodin. V nejbližším okolí DIGI Akademie je několik restaurací pro příjemný oběd, které rádi doporučíme. |
Máte otázky k organizaci školení? Kontaktujte nás.
Na tomto kurzu, určeném absolventům středně pokročilého kurzu nebo středně pokročilým uživatelům. si zlepšíte nejdůležitější pracovní postupy, utřídíte a doplníte si své znalosti. Naučíte se přizpůsobit si pracovní prostředí aplikace pro pohodlnou a přehlednou práci. Seznámíte se s tipy pro rychlou práci se soubory, abyste neztráceli čas hledáním svých pracovních sešitů a snadno se v nich zorientovali. Zlepšíte si podstatně komfort vkládání dat tvorbou různých typů řad či vkládáním a zpracování dat na více listech současně. Pro úpravy dat, jako je kopírování, vyhledávání nebo změna struktury listu, budete mít k ruce řadu rychlých triků i méně používaných pokročilých postupů. Zrychlíte si rovněž standard tvorby vzorců. Pomocí triků pro jejich vkládání a kopírování s využitím různých technik včetně tabulky se seznámíte s méně známými postupy při aplikaci funkcí automatického shrnutí. Naučíte se používat jednu funkci pro tvorbu různých dynamických souhrnů. Svoje data budete umět atraktivně a přitom jednoduše formátovat i vizualizovat pomocí podmíněných formátů, minigrafů nebo grafů využívajících obrázky. Na závěr si osvojíte, jak bezproblémově tisknout jakkoli velké oblasti dat s využitím speciálních zobrazení, určených právě pro přípravu tisku.
Možnost dotazů během výuky. (Ludmila D., obchodní sektor) | 31.8.2018 | lektorka Helena Wieserová |
Lektorka se snažila vše srozumitelně vysvětlit i začátečníkovi. (Alena F., obchodní sektor) | 22.1.2018 | lektorka Helena Wieserová |
Interaktivní přístup lektorky i obsah školení. (Markéta Z., obchodní sektor) | 9.11.2017 | lektorka Judita Veselá |